6 minútové cvičenie, ako rada od vojenského lekára.

Toto cvičenie dostalo prívlastok „neviditeľné“ a rozšírilo sa už v osemdesiatych rokoch minulého storočia.

Jeho autorom bol plukovník lekárskej služby, ktorý napísal viac ako 70 vedeckých prác a jeho vývoj bol dvakrát ocenený.

V čom teda počívajú jeho výhody?

Toto cvičenie je ideálne pre ľudí so sedavým životným štýlom.

Je to výborný štart aj pre ľudí s nadváhou, aby ich nakoplo k ďalšej fyzickej aktivite, pretože nespôsobuje nadmerné zaťaženie srdca. Je vhodné aj pre „lenivých“ ľudí, pretože si nevyžaduje žiadne extrémne zaťaženie.

Cvičenie trvá iba 6 minút, ale na to, aby sa dostavil želaný efekt, by ste ich mali opakovať každú hodinu.

Chudnutie brucha, cviky na brucho - Chudnutie.Pozri.sk

Je to len 8 jednoduchých cvikov, ktoré sa dajú robiť kdekoľvek v sede, v stoji, pred televízorom, aj v práci bez toho, aby ste priťahovali pozornosť ostatných. Ak si myslíte, že to nebude stačiť, tak sa mýlite. Po pár dňoch budete cítiť všetky svaly, akoby ste cvičili vo fitnescentre.

1. Zdvihnite päty

Toto cvičenie môžete vykonávať kdekoľvek v sede alebo v stoji.
Urobte 40 výťahov.

2. Zdvihnite špičky

Päty sú pevne zatlačené k podlahe, zdvíhate iba prsty na nohách.
Opakujte 40-krát.

3. Stiahnutie sedacích svalov

Napnite sedacie svaly najviac ako viete, zadržte a potom povoľte.
Opakujte 50-krát.

4. Stiahnite brušné svaly

Nie ste tuční, ale máte nafúknuté brucho? Vieme prečo, TAKTO sa ho zbavíte  | Topky.sk

Nádych nosom, výdych ústami a pri výdychu zatiahnite brušné svaly.
Opakujte 20-krát.

5. Stiahnite lopatky

Vyrovnajte chrbát, stiahnite ramená a lopatky ťahajte k sebe.
Opakujte 20-krát.

6. Zatnite päste

TEST OSOBNOSTI: Zatnite päsť a zistite, čo to o vás vypovie | TVnoviny.sk

Ruky môžete mať v ľubovoľnej polohe, ktorá vám vyhovuje.

Zatnite päste čo najsilnejšie, ako viete a potom uvoľnite.
Opakujte 50-krát.

7. Otočte hlavu do strán

Pomalým tempom, veľmi plynulo, otočte hlavu doprava a doľava o 90 stupňov.
Urobte to 20-krát.

Toto je jediné cvičenie, ktoré pre okolie viditeľné.
Ostatné si nikto ani len nevšimne.

8. Natiahnite bradu

Vytiahnite bradu dopredu, ústa môžete mať otvorené, aj zatvorené a potom prekryte spodnú peru cez hornú peru. Urobte to tak, aby ste cítili, ako sa pokožka sťahuje až k oblasti kľúčnych kostí.
Dokonale pomáha zbaviť sa dvojitej brady.
Opakujte 20-krát.

Výhody neviditeľného cvičenia:

-prispieva k tréningu všetkých svalových skupín
-aktivuje prácu vnútorných orgánov
-stimuluje procesy krvného obehu
-vylučuje preťaženie lymfy
-urýchľuje metabolizmus
-zvyšuje spaľovanie tukov

Toto je najmenej nápadná séria cvičení, cviky sú jednoduché a efektívne.

FOTO Krehká sloboda: Napriek chladnému počasiu si ľudia dopriali kávu či  obed na terasách bratislavských kaviarní | Aktuality | Bratislavské noviny

Po niekoľkých dňoch sa vám tieto cviky tak zautomatizujú, že ich už budete vykonávať automaticky hocikde aj bez tohto návodu.


ZDROJ: https://napadovy.blog/neviditelne-cvicenia-ktore-vam-pomozu-k-stihlejsej-postave/