Pozornosť dýchaniu.

Venujte pozornosť dýchaniu, vo všetkých činnostiach, ktoré robíte.

Keď sa umývate, venujte pozornosť svojmu dychu.
Pri jedle venujte pozornosť svojmu dychu.
Keď pracujete, venujte pozornosť svojmu dychu.
Keď cestujete, venujte pozornosť svojmu dychu.
Pri chôdzi, venujte pozornosť svojmu dychu.
Keď odpočívate, venujte pozornosť svojmu dychu.
Vždy, keď venujete pozornosť svojmu dychu,
ukotvíte sa v prítomnom okamihu, TU a TERAZ.


V prítomnom okamihu neexistujú žiadne myšlienky, jednoducho ste. V prítomnom okamihu neexistuje dualita, jednoducho ste. A keď ste, cítite pokoj, radosť, slobodu. Vždy, keď venujete pozornosť svojmu dychu, zostanete vo svojom strede. V jadre vášho vnútorného Ja. Ste v rovnováhe sami so sebou, uvedomujete si seba samého, a TO JE LIEČENIE.

Keď prestanete venovať pozornosť svojmu dychu a ponoríte sa do svojich myšlienok, prestanete byť prítomní a stanete sa roztržitými, zabudnete na seba.

Zostávate v BEZ-VEDOMÍ, bez vedomého pozorovania. A to vytvára emócie, závislosti, túžby a utrpenie. Stručne povedané, chorobu.

Snažte sa venovať pozornosť svojmu dychu, čo najdlhšie. Ak sa niekedy stratíte v myšlienkach, nebojte sa, je to v poriadku, len sa vráťte k dýchaniu. Musíte si len uvedomiť svoje dýchanie… a pozorovať ho. To vedie k pravému uzdraveniu.



AVA