Robte tento pohyb každý deň pred spaním a uvidíte tú zmenu: Odstráni bolesť chrbta, formuje brucho a posilní zdravie!

Väčšina dospelej populácie trávi veľa času sedením. Sedíme v práci, v aute, doma pri TV a to sa podpíše na problémoch s chrbticou.

Chrbtové svalstvo ochabuje a je stuhnuté.

Objavujú sa bolesti v krížovej oblasti, v oblasti ramien, ale aj bedier.

Existuje však jeden cvik, ktorý si poradí s celou škálou zdravotných ťažkostí tohto druhu.

Ak ho budete cvičiť každý deň, najlepšie pred spaním, čoskoro sa budete cítiť lepšie a bolesti ustúpia.

Tento cvik sa odporúča aj športovcom a všetkým, ktorí naopak trávia dlhé hodiny na nohách.

Ak je vám táto poloha nepríjemná a pociťujete napätie v krížovej oblasti, skúste tento cvik vykonávať s podložkou.

Inštrukcie ako správne vykonávať tento cvik: 

Kľaknite si na kolená a pomaly si sadnite na zem tak, že chodidlá budete mať nie pod zadkom, ale po bokoch.
Zo sedu si pomaly s výdychom ľahnite a využite oporu lakťov.
Následne ruky rozpažte na zemi a oblúkom ich potiahnite až nad hlavu.
Otvorte pri tom lopatky. Keď položíte temeno hlavy na zem, chrbát bude krásne natiahnutý.
Roztiahnite hrudník a precíťte všetky natiahnuté svaly.

Okrem toho, že je tento cvik výborný pre
chrbtové svalstvo a svaly krku,
účinne pôsobí aj na svaly stehien,
brušné svaly a hrudník.


ZDROJ: https://tojenapad.dobrenoviny.sk/pohyb-pred-spanim-proti-bolesti-chrbtice-3/?fbclid=IwAR0DO-OrH0QX1Tcf5N0uyi7zBy9tDfIPqt23YIYnL67M42s4OCg0s_X4Hxs